2010-05-21

Hallå, vad är dom så fantasilösa för

Det är himmlans fantasilöst att bytta namn från Kumla Motorstadio till Ica Maxi Arena,Liksom HALLÅ det finns ju redan en (kanske fler) banor/a i landet som heter så!? Varför ska man då döpa ytterligaren en bana till till Ica Maxi Arena för, kan någon svara på den frågan??
Och jag vet redan att Ica Maxi sponsrar Indianerna med massor av pengar men ändå, det gör dom andra med!
Okej, kanske inte med lika mycket pengar men liksom ändå, bara för man gör det så behöver man väll inte kräva av dom att dom ska bytta namn på banan, för jag tyckte/tycker att Kumla Motorstadio är ett väldigt
fint namn och det passar en motorstadio bra att hetta det och jag kommer alltid säga Kumla Motorstadio, för jag gillar inte att säga Ica Maxi Arena för det låter som man menar Affären Ica Maxi, plus att det låter mer som en fotbolls arena än en motorstadio!

Vad tycker ni om det nya namnet på Kumla Motorstadio??
(Svara ärligt!)

4 kommentarer:

  1. Innan hette den Termia stadion (varmluftspumpar tror jag.) Nu låter det som om man ska åka och handla, och jag som inte ens hanlar på ICA !

    SvaraRadera
  2. Precis, samma här!
    förästen det heter handlar inte hanlar ;)

    SvaraRadera
  3. När blev du språkpolis ?

    SvaraRadera
  4. igår men idag är jag som vanligt ;)

    SvaraRadera