2010-06-30

Panfu.se

Tänkte skriva lite om panfu.se, det är ett spel för nästan alla åldrar.
Man har en egen panda som man sköter om och så, själv spelar jag panfu.se och tycker det faktiskt är väl´digt roligt så jag rekomenderar att man börjar spela panfu.
Jag heter madde1995 där på panfu och accepterar dom flesta vänförfrågningar, så om ni redan har panfu så bli gärna vän med mig där!
Ha en trevlig och skön sommar allihopa!

ps.
jag godkänner att panfu.se lägger upp min blogg på sin sida!

Soliga kramar från maddiz !

1 kommentar:

  1. Kul att vi vann hemmematchen i tisdags men lite för lätt enligt min smak. Det blev ju knappt spännande. Tur att inte Henka kör för Indianerna längre, han rosar ju inte marknaden precis, nä han får se sig besegrad av sonen Simon, som tack och lov är Indian :)

    SvaraRadera