2012-01-10

Fler berättelser!

Ja nu kommer en till berättelse faktiskt. Men det var inte det ända nya. jag har nu gjort en under sida till bloggen där alla berättelser kommer finnas! Den finns på sidan i menyn lite längre ner :)
Men tillbaka till det första, jo alltså den nya berättelsen heter Flickan som fastnade mellan två världar. Det är en deckare som handlar om Speedway föraren Emil Sayfutdinov, spökflickan sofia och Izabella med flera.
I berättelsen följer vi Emil och hur han plötsligt hamnar mitt i  ett riktigt äventyr, med ouppmärksamade  mord, tragikomisk kärlek, konstiga försvinnande. Låter den spännande men vad väntar ni på klicka på fliken i menyn!
Fast haha om ni är för snabba kanske jag inte hunnit skrivit in den! ;)

4 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på fortsättningen!

    SvaraRadera
  2. Oj vad du är duktig Madelene, på allt! :D
    Jag tror att du kommer att gå långt om du fortsätter så här!
    Nu MÅSTE jag bara fortsätta att följa hur det ska gå för lilla Sofia =D
    Väntar med spänning på fortsättningen <3 <3 <3 <3 mormor-kramisar

    SvaraRadera
  3. Hm....mystiskt försvinnande :o ...längtar till nästa avsnitt så jag får veta... =D
    Blir så glad att du är så duktig Madelene, blir såååå stolt, vad gullig du är <3 som du ju alltid varit.
    Massa mormorkramar <3 <3

    SvaraRadera